25/10/2023

Met trots kondigen wij als Lionsclub Oss aan dat wij op maandag 30 Oktober aanstaande het eerste exemplaar van het Groot Oss’ Kookboek gaan overhandigen aan Wethouder Kees van Geffen.

In het Groot Oss’ Kookboek presenteren 35 horeca – gelegenheden uit groot Oss hun signature dish.

Het boek is voorzien van informatie over de gelegenheid, voorzien van prachtige foto’s en natuurlijk fraaie gerechten die voor de geoefende thuiskok prima te maken zijn.

We hebben een oplage van 2500 stuks waarbij inmiddels al een flink aantal boeken via de voorverkoop is verkocht! Er is echter nog voldoende gelegenheid om in de losse verkoop boeken aan te schaffen! De opbrengst van het Groot Oss’ Kookboek komt (als vanzelfsprekend) volledig ten goede aan diverse goede doelen in groot Oss.