19/11/2018

Op 9 juli 2018 heeft de Lionsclub uit Oss een golftoernooi georganiseerd waarbij Stichting Huifbed de Meierij is voorgedragen als goed doel. De wens van de stichting was om een elektrische toegangsdeur te verwezenlijken waardoor het gebouw van de stichting beter toegankelijk wordt voor de deelnemers van het huifbedrijden en hun begeleiders.

Dit voorstel is goed bevonden door de Lions club en er werd die dag dan ook extra goed gegolfd om een mooi bedrag bij elkaar te slaan. Dit heeft geresulteerd in een cheque van maar liefst € 4000,00 euro welke onlangs is overhandigd door de voorzitter van de golfcommissie 2017-2018 Gerd-Jan van Rooij samen met Bert Lippens van de Lions club uit Oss aan het bestuur van de stichting.

Wekelijks nemen ongeveer 60 cliënten, met veelal een ernstige meervoudige beperking,  deel aan het huifbedrijden. Bijna 20 vrijwilligers van de stichting maken dit mogelijk door wekelijks de ritten te verzorgen over het mooie terrein van Cello, locatie de Binckhorst in Rosmalen. Zie ook www.huifbed-meierij.nl.