02/10/2019

LIONS Golf Experience in de Groene Engel op 30 Oktober.

De Lionsclub Oss organiseert een voor Oss uniek evenement. Op 30 oktober aanstaande komen landelijk bekende en gepassioneerde golfers naar de Groene Engel. Aan de hand van interviews, gesprekken en verhalen krijgen de bezoekers een uniek kijkje achter de schermen van de golfsport. Professionals, talenten, sportpsychologen, trainers… ze komen allemaal aan het woord.

Vanaf 20:00h verwelkomen de Lions Oss op het podium onder meer Neerlands eerste professionele golfer, Jan Dorrestein maar ook huidige spelers zoals Inder van Weerelt en John Boerdonk. Kenneth Perez en Monique Kalkman maken met Mitchel Kevenaar en Gerard Louter de gastenlijst compleet. Zij delen met u, ieder vanuit zijn of haar eigen invalshoek wat hen boeit, aantrekt en frusteert in deze sport waaraan steeds meer mensen plezier beleven.

Tijdens deze eerste editie van de Lions Experience nemen we u mee in de wereld van het golf. Van passie en doorzettingsvermogen tot en met euforie en frustratie: in een avondvullend programma komen alle relevante aspecten van deze boeiende en bijzondere sport voorbij. Eén ding is zeker: als sportliefhebber mag u deze avond niet missen.

De presentatie van de Lions Experience is in handen van Maarten en Stijn Kling. Kaarten zijn beschikbaar via de Groene Engel vanaf € 30,00 en te bestellen via https://www.groene-engel.nl/programma/lions-experience.