27/11/2020

De Lions Club Oss heeft voor de december maand een leuke actie bedacht en ondersteund hiermee de Voedselbank in Oss. In deze corona tijd waarin we aangewezen zijn op elkaar binnen de huiselijke muren is de kans groot dat de verveling toeslaat en dat we alle spellen en puzzels al meerdere malen in de hand hebben gehad. De commissie handjes uit de mouwen onder leiding van voorzitter Bas Huiskes  bedacht hier iets op. Vele van ons hebben spellen puzzels op zolder die we niet meer gebruiken of die we ontgroeid zijn. In het kader van ontspullen en geef uw spullen een tweede leven, hebben de leden van de Lions Club Oss een grote hoeveelheid gebruikte spellen en puzzels opgehaald.  Deze spellen en puzzels hebben we netjes ingepakt en geschonken aan de Voedselbank. Hierdoor heeft de Voedselbank in de december maand niet alleen voedsel uit te delen, maar krijgen de klanten ook een mooi spel of puzzel cadeau. Lions Club Oss bedankt iedereen die hier een bijdrage aan heeft geleverd.