20/12/2020

Oss - 20 December 2020

De cliënten van Fokus Wonen in Oss verrasten hun team van ADL assistenten met de hulp van de Lions Club Oss.

Fokus verleent assistentie op afroep aan mensen met een fysieke beperking. Doordat Fokus werkt op aanwijzing, behouden wij als cliënten zelf de regie en kunnen wij volwaardig meedoen in de maatschappij.
Fokus Wonen Oss wordt zwaar getroffen door de gevolgen van Covid en er wordt van hen dan ook nog meer gevraagd dan normaal. Dankzij de betrokkenheid, creativiteit en inzet van de medewerkers kan de zorg zoveel mogelijk gecontinueerd worden.

Wij als cliënten zijn daar uiteraard erg dankbaar voor en wilden hen daarom eens in het zonnetje zetten. De Lions Club Oss regelde voor alle ADL assistenten gezondheidspakketjes van Landwinkel Spierings met lekker veel verse producten, op dat ze gezond mogen blijven!